02-12-2015، 12:15 PM
فهرست مطالب
فهرست علائم
دانلود رایگان 50 صفحه اول پروژه بررسی کامل سیستم های موتور هواپیما و سیستم های بال/بدنه
DEMO.zip (اندازه: 2.24 MB / تعداد دفعات دریافت: 46)
فرمت پروژه word
حجم فایل : 9mb
صفحات : 120
دانلود نسخه کامل پروژه بررسی کامل سیستم های موتور هواپیما و سیستم های بال/بدنه با لینک مستقیم و قابل ویرایش
کاربر مهمان نمیتواند مطالب قیمتگذاری شده را خریداری کند. برای خرید مطالب قیمتگذاری شده، وارد شوید یا ثبت نام کنید .
عنوان صفحه
فصل اول : آشنايی با قسمتهاي مختلف موتور جت
1-1- موتور توربینی .....................................................................................................................................3
1-2- کار چرخه و رانش...............................................................................................................................4
1-2-1- عوامل موثر بر نیروی رانش ..............................................................................................................6
1-2-2- راندمان موتور ..................................................................................................................................7
1-3- انواع موتورهاي جت............................................................................................................................8
1-3-1- Turbo Prop ...............................................................................................................................8
1-3-2- Bypass Jet .................................................................................................................................9
1-3-3- Turbo Fan ..............................................................................................................................10
1-3-4- Turbo Shaft ............................................................................................................................11
1-3-5- Turbojet Engines .................................................................................................................12
1-4- مصرف سوخت ويژه ( SFC ) :Specific Fuel Consumption............................................13
1-4-1-COMPRESSOR ................................................................................................................ 13
1-4-1-1- centrifugal flow compressor ......................................................................................14
1-4-1-2- Advantages & disadvantages ....................................................................................14
1-4-2- Axial flow compressor ....................................................................................................15
1-5- عللStall کمپرسور ........................................................................................................................20
1-6- ساختمان توربين ................................................................................................................................31
1-6-1- Nozzle Guide Vanes ( NGVs ) .....................................................................................31
1-6-2- Turbine Blades .....................................................................................................................33
1-6-3- Turbine Discs ........................................................................................................................34
1-6-4- Turbine Shaft.........................................................................................................................34
1-7- انواع روغن جت .............................................................................................................................38
فصل دوم : بررسی اثرات تغيير شكل بال و بدنه بر روی معادلات حرکت هواپیما
2-1- اثرات انعطاف پذیری سازه بر روی دینامیک و کنترل هواپیما ..............................................................47
1-2-1- فلاتر ............................................................................................................................................48
1-2-2- اثر معکوس الران ...........................................................................................................................48
1-2-3- کاهش توان الویتور و رادر ............................................................................................................48
1-2-4- خستگی سازه ای ...........................................................................................................................52
1-2-5- تغییر دینامیک و کنترل پذیری هواپیما ............................................................................................52
فصل سوم : تحلیل استاتیکی اثر انعطاف پذیری بدنه بر روی پایداری طولی و سمتی
3-تحلیل استاتیکی اثر انعطاف پذیری بدنه بر روی پایداری طولی و سمتی ....................................................54
3-1- مقدمه ................................................................................................................................................54
3-2- اثرات خمش بدنه ناشی از نیروی الویتور بر روی توان الویتور و پایداری طولی هواپیما .........................54
3-3- اثرات خمش بدنه ناشی از نیروی دم عمودی و رادر بر روی توان دم عمودی و پایداری سمتی هواپیما..58
3-4- بررسی اثر انعطاف پذیری بدنه بر کاهش پایداری عرضی و طولی و نیز کاهش توان الویتور و رادر هواپیمای مسافربری ایران 140.......................................................................................................................62
3-4-1- بررسی کاهش پایداری طولی و توان الویتور ...................................................................................62
3-4-2- بررسی کاهش پایداری سمتی و توان رادر ......................................................................................65
فصل چهارم : معادلات حرکت شش درجه آزادی هواپیمای الاستیک
4- معادلات حرکت شش درجه آزادی هواپیمای الاستیک...........................................................................70
4-1- مقدمه ................................................................................................................................................70
4-2- بدست آوردن معادلات حرکت هواپیمای الاستیک ............................................................................70
4-2-1 دینامیک جسم الاستیک نامقید .........................................................................................................71
4-2-2- محورهای میانگین .........................................................................................................................73
4-2-3- مودهای ارتعاشی آزاد ....................................................................................................................76
4-2-4- معادلات حرکت هواپیمای الاستیک .............................................................................................77
4-2-5- نیروهای تعمیم یافته .......................................................................................................................79
4-2-6- تعیین نیروهای آیرودینامیکی .........................................................................................................82
4-2-6-1 تعیین نیروی برا و گشتاور پیچ ناشی از ارتعاش خمشی و پیچشی بال .............................................82
4-2-6-2- تعیین تغییرات نیرو و گشتاور آیرودینامیکی دم افقی با در نظر گرفتن خمش بدنه خمش بدنه ......86
4-2-6-3- تعیین تغییرات نیرو و گشتاور آیرودینامیکی دم عمودی با در نظر گرفتن خمش بدنه ...................87
فصل پنجم :تعیین فرکانسهای طبیعی و شکل مود ها به روش شکل مودهای فرضی
5-تعیین فرکانسهای طبیعی و شکل مودها به روش شکل مودهای فرضی .......................................................90
5-1- مقدمه ...............................................................................................................................................90
5-2- روش شکل مودهای فرضی ................................................................................................................90
5-2-1- بدست آوردن معالات حرکت جرمهای متمرکز .............................................................................90
5-2-2- بدست آوردن شکل مودها و فرکانسهای طبیعی .............................................................................94
5-2-3- حل معادله ارتعاشی سیستم با استفاده از مختصات نرمال ..................................................................95
5-3- بدست آوردن فرکانسهای طبیعی بال و بدنه هواپیمای ایران 140 ..........................................................96
5-3-1- بدست آوردن فرکانس طبیعی بال هواپیمای ایران 140 ....................................................................96
5-3-2- بدست آوردن فرکانس طبیعی بدنه هواپیمای ایران 140 ..................................................................99
فصل ششم : شبیه سازی پرواز هواپیمای الاستیک
6- شبیه سازی پرواز هواپیمای الاستیک .....................................................................................................106
6-1 مقدمه ................................................................................................................................................106
6-2- معادلات و روابط لازم برای شبیه سازی پرواز ...................................................................................106
6-2-2- محاسبه نیروهای آیرودینامیکی ....................................................................................................106
6-2-3- گسسته سازی معادلات و برنامه کامپیوتری ...................................................................................108
6-3- نتایج شبیه سازی پرواز هواپیمای الاستیک ........................................................................................108
6-3-1- پاسخ هواپیمای الاستیک به ورودی الویتور ..................................................................................109
6-3-2- پاسخ هواپیمای الاستیک به ورودی رادر ......................................................................................112
فصل هفتم : نتیجه گیری و پیشنهادات
7- نتیجه گیری و پیشنهادات ......................................................................................................................116
7-1- نتایج حاصل از بررسی اثر انعطاف پذیری بدنه بر روی دینامیک هواپیما ............................................116
7-2- پیشنهادات .......................................................................................................................................117
مراجع ......................................................................................................................................................119
پيوست ......................................................................................................................................................120
فهرست علائم
علامت
کمیت
کمیت
نیروی درگ
طول وتر متوسط دم افقی
ضریب برای دم افقی
ضریب گشتاور پیچ دم افقی
ضریب گشتاور گردشی دم عمودی
ضریب گشتاور پیچ الویتور حول مرکز آیرودینامیکی دم افقی
ضریب گشتاور پیچ دم افقی در زاویه حمله صفر درجه
ضریب گشتاور پیچ زاویه حمله دم افقی
ضریب گشتاور پیچ الویتور
ضریب گشتاور گردشی رادر حول مرکز آیرودینامیکی دم عمودی
ضریب گشتاور گردشی رادر
ضریب گشتاور پیچ زاویه سرش جانبی دم عمودی
طول وتر متوسط دم عمودی
طول وتر متوسط بال
ضریب نیروی جانبی زاویه سرش جانبی دم عمودی
میزان تغییر ضریب گشتاور پیچ الویتور ناشی از خمش بدنه
میزان تغییر ضریب گشتاور پیچ زاویه حمله ناشی از خمش بدنه
میزان تغییر ضریب گشتاور گردشی رادر ناشی از خمش بدنه
میزان تغییر ضریب گشتاور گردشی زاویه سرش جانبی حمله ناشی از خمش بدنه
نیروی برای تولید شده توسط الویتور
ضریب الاستیک
زاویه حمله دم افقی
زاویه سرش جانبی دم عمودی
محور طولی در دستگاه بدنی
محورعرضی در دستگاه بدنی
محور عمودی در دستگاه بدنی
گشتاور خمشی
مدول الاستیسیته
ممان اینرسی سطح
بازوی دم افقی
گشتاور پیچ ایجاد شده توسط دم افقی حول مرکزآیرودینامیکی دم افقی
چگالی
سرعت
مساحت دم افقی
مساحت بال
ضریب حجمی دم افقی
ضریب فروریزش
زاویه نصب دم افقی
ضریب فرو ریزش در زاویه صفر درجه
ضریب الویتور
زاویه الویتور
ضریب دینامیکی گشتاور دم افقی
ضریب دینامیکی نیروی برای دم افقی
گشتاور پیچ تولید شده توسط دم افقی حول مرکز ثقل
زاویه رادر
نیروی جانبی دم عمودی
زاویه خیز ایجاد شده در دم عمودی ناشی از خمش بدنه
گشتاور گردشی دم عمودی
بازوی دم عمودی
مساحت دم عمودی
ضریب فروریزش جانبی
ضریب رادر
ضریب دینامیکی نیروی برای دم افقی
ضریب دینامیکی گشتاور دم عمودی
دستگاه مختصات اینرسی
دستگاه مختصات محلی
انرژی جنبشی
المان حجمی
بردار موقعیت المان در مختصات اینرسی
بردار موقعیت دستگاه مختصات محلی در دستگاه مختصات اینرسی
بردار موقعیت المان در مختصات محلی
بردار سرعت زاویه ای دستگاه مختصات محلی نسبت به اینرسی
زمان
انرژی پتانسیل ناشی از جاذبه
بردار شتاب جاذبه
بردار موقعیت المان قبل از تغییر شکل در دستگاه مختصات محلی
بردار تغییر مکان المان در دستگاه مختصات محلی
انرژی کرنشی
موقعیت مرکز جرم لحظه ای نسبت به مبدا مختصات بدنی
تانسور ممان اینرسی کل جسم
جرم جسم
شکل مود ام
جابجایی ها در دستگاه مختصات تعمیم یافته
جرم تعمیم یافته ام
بردار سرعت در راستای محور طولی مختصات بدنی
بردار سرعت در راستای محور عرضی مختصات بدنی
بردار سرعت در راستای محور عمودی مختصات بدنی
زاویه اویلر
زاویه اویلر
زاویه اویلر
بردار سرعتهای زاویه ای حول محور طولی مختصات بدنی
بردار سرعتهای زاویه ای حول محور عرضی مختصات بدنی
بردار سرعتهای زاویه ای حول محور طولی مختصات بدنی
چرخش مجازی
چرخش مجازی
چرخش مجازی
نیروی رانش در راستای محور طولی
نیروی رانش در راستای محور عرضی
نیروی رانش در راستای محور عمودی
نیروهای وارد به هواپیما در راستای افقی
نیروهای وارد به هواپیما در راستای عرضی
نیروهای وارد به هواپیما در راستای عمودی
نیروی برا
نیروی جانبی
مجموع گشتاورها حول محور طولی بدنی
مجموع گشتاورها حول محور عرضی بدنی
مجموع گشتاورها حول محور عمودی بدنی
ضرایب تاثیر
تغییر مکان در مختصات تعمیم یافته
دانلود رایگان 50 صفحه اول پروژه بررسی کامل سیستم های موتور هواپیما و سیستم های بال/بدنه
DEMO.zip (اندازه: 2.24 MB / تعداد دفعات دریافت: 46)
فرمت پروژه word
حجم فایل : 9mb
صفحات : 120
دانلود نسخه کامل پروژه بررسی کامل سیستم های موتور هواپیما و سیستم های بال/بدنه با لینک مستقیم و قابل ویرایش
حضرت علي (علیه السلام)
كَفى بِالمَرءِ غَفلَةً أن يَصرِفَ هِمَّتَهُ فيما لا يَعنيهِ
غفلت آدمى را همين بس كه همّتش را در آنچه به كارش نمیايد، صرف كند.
برای دانلود کتاب به ادرس www.hieng.org مراجعه کنید
كَفى بِالمَرءِ غَفلَةً أن يَصرِفَ هِمَّتَهُ فيما لا يَعنيهِ
غفلت آدمى را همين بس كه همّتش را در آنچه به كارش نمیايد، صرف كند.
برای دانلود کتاب به ادرس www.hieng.org مراجعه کنید