02-06-2015، 12:32 PM
فهرست :
چکیده. ۶
فصل اول : معرفی توربو شارژر. ۷
۱-۱- مقدمه. ۸
۱-۲- تاریخچه توربو شارژر: ۸
۱-۳- توربوشارژر. ۹
۱-۴- عملکرد توربوشارژر: ۱۱
۱-۵- محدودیت های توربوشارژر. ۱۵
۱-۶- راهکارهای حذف یا کاهش اثر مشکلات : ۱۷
۱-۷- دسته بندی مزایای سیستم توربوشارژر. ۲۰
۱-۸- توبو شارژر و سوپر شارژ. ۲۱
۱-۹- مقایسه توبو شارژر و سوپر شارژ. ۲۱
فصل دوم : سیکل های ترمودینامیکی.. ۲۴
۲-۱- سیکل استاندارد هوای دوگانه ایده آل.. ۲۵
۲-۱- سیکل استاندارد هوای دوگانه ایده آل.. ۲۵
۲-۲- سیکل استاندارد هوای دوگانه سوپر شارژ. ۲۶
۲-۳- فشار موثر متوسط قدرت توربو شارینگ… ۲۹
۲-۴- منحنی مشخصه شارژ کولینگ… ۳۲
فصل سوم : بررسی کلیات کمپرسور و توربین.. ۳۸
۳-۱- کمپرسور. ۳۹
۳-۲- توربین.. ۴۱
۳-۳- معادلات فشار و دمای کلی و استاتیکی توربو ماشین.. ۴۴
۳-۴- توربوشارژرها برای موتورهای دیزلی اتومبیل.. ۴۵
فصل چهارم : کمپروسورجریان شعاعی.. ۵۷
۴-۱- تئوری مقدماتی.. ۵۸
۴-۲- مثلثهای سرعت و انتقال انرژی.. ۶۲
۴-۳- درجه ای عکس العمل.. ۶۶
۴-۴- پروانه ی پره ای شعاعی ( بدون دهانه ی ورودی پیش تابنده شده ) ۶۷
۴-۵- افزایش دما پیرامون کمپرسور : ۶۹
۴-۶- راندمان ایزنتروپیک و نسبت فشار. ۷۰
فصل پنجم : توربین جریان شعاعی.. ۷۲
۵-۱- تئوری مقدماتی.. ۷۳
۵-۲- مثلث سرعت ها و انتقال انرژی.. ۷۵
۵-۳- افت درجه حرارت توربین.. ۷۶
۵-۴- راندمان ایزنتروپیک… ۷۷
۵-۵- درجه عکس العملی: ۷۸
۵-۶- سرعت مخصوص… ۸۰
فصل ششم : توربین جریان محوری.. ۸۳
۶-۱- تئوری مقدماتی.. ۸۴
۶-۲- مثلثهای سرعت و انتقال انرژی.. ۸۵
۶-۳- افت دما در توربین.. ۸۶
۶-۴- راندمان آیزنتروپیک و نرخ انبساط.. ۸۸
۶-۵- درجه عکس العمل.. ۸۹
۶-۶- ضریب بارگذاری پره. ۹۴
۶-۷- نرخ سرعت پره. ۹۶
فصل هفتم : راندمان توربو شاژر. ۹۹
۷-۱- راندمان های توربین و کمپرسور. ۱۰۰
۷-۲- راندمان آیزنتروپیک کمپرسور. ۱۰۲
۷-۳- راندمان پلی تروپیک کمپرسور. ۱۰۵
۷-۴- راندمان آیزنتروپیک توربین.. ۱۰۹
۷-۵- راندمان پلی تروپیک توربین.. ۱۱۱
۷-۶- نمایش بدون بعد خصوصیات عملکردی کمپرسور و توربین.. ۱۱۲
۷-۷- ملاحظات طراحی.. ۱۱۳
طراحی توربو شارژر جهت خودرو ۲۰۶……………………………………… ۱۱۶
۷-۸- نتیجه گیری.. ۱۴۰
۷-۸-۱ – سیستم توربوشارژر. ۱۴۰
۷-۸-۲ – مزایا ۱۴۰
۷-۸-۳- محدودیتها ۱۴۰
۷-۸-۴- روشهای افزایش راندمان.. ۱۴۱
منابع و مراجع.. ۱۴۰
دانلود نسخه کامل پروژه با لینک مستقیم و قابل ویرایش
کاربر مهمان نمیتواند مطالب قیمتگذاری شده را خریداری کند. برای خرید مطالب قیمتگذاری شده، وارد شوید یا ثبت نام کنید .
چکیده. ۶
فصل اول : معرفی توربو شارژر. ۷
۱-۱- مقدمه. ۸
۱-۲- تاریخچه توربو شارژر: ۸
۱-۳- توربوشارژر. ۹
۱-۴- عملکرد توربوشارژر: ۱۱
۱-۵- محدودیت های توربوشارژر. ۱۵
۱-۶- راهکارهای حذف یا کاهش اثر مشکلات : ۱۷
۱-۷- دسته بندی مزایای سیستم توربوشارژر. ۲۰
۱-۸- توبو شارژر و سوپر شارژ. ۲۱
۱-۹- مقایسه توبو شارژر و سوپر شارژ. ۲۱
فصل دوم : سیکل های ترمودینامیکی.. ۲۴
۲-۱- سیکل استاندارد هوای دوگانه ایده آل.. ۲۵
۲-۱- سیکل استاندارد هوای دوگانه ایده آل.. ۲۵
۲-۲- سیکل استاندارد هوای دوگانه سوپر شارژ. ۲۶
۲-۳- فشار موثر متوسط قدرت توربو شارینگ… ۲۹
۲-۴- منحنی مشخصه شارژ کولینگ… ۳۲
فصل سوم : بررسی کلیات کمپرسور و توربین.. ۳۸
۳-۱- کمپرسور. ۳۹
۳-۲- توربین.. ۴۱
۳-۳- معادلات فشار و دمای کلی و استاتیکی توربو ماشین.. ۴۴
۳-۴- توربوشارژرها برای موتورهای دیزلی اتومبیل.. ۴۵
فصل چهارم : کمپروسورجریان شعاعی.. ۵۷
۴-۱- تئوری مقدماتی.. ۵۸
۴-۲- مثلثهای سرعت و انتقال انرژی.. ۶۲
۴-۳- درجه ای عکس العمل.. ۶۶
۴-۴- پروانه ی پره ای شعاعی ( بدون دهانه ی ورودی پیش تابنده شده ) ۶۷
۴-۵- افزایش دما پیرامون کمپرسور : ۶۹
۴-۶- راندمان ایزنتروپیک و نسبت فشار. ۷۰
فصل پنجم : توربین جریان شعاعی.. ۷۲
۵-۱- تئوری مقدماتی.. ۷۳
۵-۲- مثلث سرعت ها و انتقال انرژی.. ۷۵
۵-۳- افت درجه حرارت توربین.. ۷۶
۵-۴- راندمان ایزنتروپیک… ۷۷
۵-۵- درجه عکس العملی: ۷۸
۵-۶- سرعت مخصوص… ۸۰
فصل ششم : توربین جریان محوری.. ۸۳
۶-۱- تئوری مقدماتی.. ۸۴
۶-۲- مثلثهای سرعت و انتقال انرژی.. ۸۵
۶-۳- افت دما در توربین.. ۸۶
۶-۴- راندمان آیزنتروپیک و نرخ انبساط.. ۸۸
۶-۵- درجه عکس العمل.. ۸۹
۶-۶- ضریب بارگذاری پره. ۹۴
۶-۷- نرخ سرعت پره. ۹۶
فصل هفتم : راندمان توربو شاژر. ۹۹
۷-۱- راندمان های توربین و کمپرسور. ۱۰۰
۷-۲- راندمان آیزنتروپیک کمپرسور. ۱۰۲
۷-۳- راندمان پلی تروپیک کمپرسور. ۱۰۵
۷-۴- راندمان آیزنتروپیک توربین.. ۱۰۹
۷-۵- راندمان پلی تروپیک توربین.. ۱۱۱
۷-۶- نمایش بدون بعد خصوصیات عملکردی کمپرسور و توربین.. ۱۱۲
۷-۷- ملاحظات طراحی.. ۱۱۳
طراحی توربو شارژر جهت خودرو ۲۰۶……………………………………… ۱۱۶
۷-۸- نتیجه گیری.. ۱۴۰
۷-۸-۱ – سیستم توربوشارژر. ۱۴۰
۷-۸-۲ – مزایا ۱۴۰
۷-۸-۳- محدودیتها ۱۴۰
۷-۸-۴- روشهای افزایش راندمان.. ۱۴۱
منابع و مراجع.. ۱۴۰
دانلود نسخه کامل پروژه با لینک مستقیم و قابل ویرایش
حضرت علي (علیه السلام)
كَفى بِالمَرءِ غَفلَةً أن يَصرِفَ هِمَّتَهُ فيما لا يَعنيهِ
غفلت آدمى را همين بس كه همّتش را در آنچه به كارش نمیايد، صرف كند.
برای دانلود کتاب به ادرس www.hieng.org مراجعه کنید
كَفى بِالمَرءِ غَفلَةً أن يَصرِفَ هِمَّتَهُ فيما لا يَعنيهِ
غفلت آدمى را همين بس كه همّتش را در آنچه به كارش نمیايد، صرف كند.
برای دانلود کتاب به ادرس www.hieng.org مراجعه کنید