02-11-2015، 06:12 PM
۱- مقدمه……………………………………………………………………………………… ۱
۱-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………..
۱-۲- اثرات انعطاف پذیری سازه بر روی دینامیک و کنترل هواپیما……………………………… ۳
۱-۲-۱- فلاتر…………………………………………………………………………….. ۴
۱-۲-۲- اثر معکوس الران………………………………………………………………….. ۴
۱-۲-۳- کاهش توان الویتور و رادر………………………………………………………… ۴
۱-۲-۴- خستگی سازه ای………………………………………………………………….. ۸
۱-۲-۵- تغییر دینامیک و کنترل پذیری هواپیما…………………………………………….. ۸
۲- تحلیل استاتیکی اثر انعطاف پذیری بدنه بر روی پایداری طولی و سمتی………… ۱۱
۲-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………. ۱۱
۲-۲- اثرات خمش بدنه ناشی از نیروی الویتور بر روی توان الویتور و پایداری طولی هواپیما Error! Bookmark not defined.
2-3- اثرات خمش بدنه ناشی از نیروی دم عمودی و رادر بر روی توان دم عمودی و پایداری سمتی هواپیما ۱۵
۲-۴- بررسی اثر انعطاف پذیری بدنه بر کاهش پایداری عرضی و طولی و نیز کاهش توان الویتور و رادر هواپیمای مسافربری ایران ۱۴۰…………………………………………………………………………………………. ۱۹
۲-۴-۱- بررسی کاهش پایداری طولی و توان الویتور……………………………………… ۱۹
۲-۴-۲- بررسی کاهش پایداری سمتی و توان رادر……………………………………….. ۲۲
۳- معادلات حرکت شش درجه آزادی هواپیمای الاستیک……………………………. ۲۸
۳-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………. ۲۸
۳-۲- بدست آوردن معادلات حرکت هواپیمای الاستیک……………………………………… ۲۸
۳-۲-۱ دینامیک جسم الاستیک نامقید……………………………………………………. ۲۹
۳-۲-۲- محورهای میانگین……………………………………………………………….. ۳۱
۳-۲-۳- مودهای ارتعاشی آزاد……………………………………………………………. ۳۳
۳-۲-۴- معادلات حرکت هواپیمای الاستیک…………………………………………….. ۳۵
۳-۲-۵- نیروهای تعمیم یافته……………………………………………………………… ۳۷
۳-۲-۶- تعیین نیروهای آیرودینامیکی…………………………………………………….. ۳۹
۳-۲-۶-۱ تعیین نیروی برا و گشتاور پیچ ناشی از ارتعاش خمشی و پیچشی بال:…………. ۴۰
۳-۲-۶-۲- تعیین تغییرات نیرو و گشتاور آیرودینامیکی دم افقی با در نظر گرفتن خمش بدنه خمش بدنه ۴۴
۳-۲-۶-۳- تعیین تغییرات نیرو و گشتاور آیرودینامیکی دم عمودی با در نظر گرفتن خمش بدنه ۴۵
۴- تعیین فرکانسهای طبیعی و شکل مودها به روش شکل مودهای فرضی………….. ۴۸
۴-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………. ۴۸
۴-۲- روش شکل مودهای فرضی…………………………………………………………….. ۴۸
۴-۲-۱- بدست آوردن معالات حرکت جرمهای متمرکز………………………………….. ۴۸
۴-۲-۲- بدست آوردن شکل مودها و فرکانسهای طبیعی………………………………….. ۵۲
۴-۲-۳- حل معادله ارتعاشی سیستم با استفاده از مختصات نرمال………………………….. ۵۳
۴-۳- بدست آوردن فرکانسهای طبیعی بال و بدنه هواپیمای ایران ۱۴۰………………………….. ۵۳
۴-۳-۱- بدست آوردن فرکانس طبیعی بال هواپیمای ایران ۱۴۰……………………………. ۵۳
۴-۳-۲- بدست آوردن فرکانس طبیعی بدنه هواپیمای ایران ۱۴۰…………………………… ۵۶
۵- نتیجه گیری و پیشنهادات………………………………………………………………. ۶۳
۵-۱- نتایج حاصل از بررسی اثر انعطاف پذیری بدنه بر روی دینامیک هواپیما………………….. ۶۴
۵-۲- پیشنهادات…………………………………………………………………………….. ۶۴
مراجع………………………………………………………………………………………… ۶۶
پیوست ۱ – مشخصات سازه ای و پروازی هواپیمای ایران ۱۴۰………………………… ۶۸
فرمت : word
تعداد صفحات : 71
دانلود نسخه کامل پروژه با لینک مستقیم و قابل ویرایش
کاربر مهمان نمیتواند مطالب قیمتگذاری شده را خریداری کند. برای خرید مطالب قیمتگذاری شده، وارد شوید یا ثبت نام کنید .
۱-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………..
۱-۲- اثرات انعطاف پذیری سازه بر روی دینامیک و کنترل هواپیما……………………………… ۳
۱-۲-۱- فلاتر…………………………………………………………………………….. ۴
۱-۲-۲- اثر معکوس الران………………………………………………………………….. ۴
۱-۲-۳- کاهش توان الویتور و رادر………………………………………………………… ۴
۱-۲-۴- خستگی سازه ای………………………………………………………………….. ۸
۱-۲-۵- تغییر دینامیک و کنترل پذیری هواپیما…………………………………………….. ۸
۲- تحلیل استاتیکی اثر انعطاف پذیری بدنه بر روی پایداری طولی و سمتی………… ۱۱
۲-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………. ۱۱
۲-۲- اثرات خمش بدنه ناشی از نیروی الویتور بر روی توان الویتور و پایداری طولی هواپیما Error! Bookmark not defined.
2-3- اثرات خمش بدنه ناشی از نیروی دم عمودی و رادر بر روی توان دم عمودی و پایداری سمتی هواپیما ۱۵
۲-۴- بررسی اثر انعطاف پذیری بدنه بر کاهش پایداری عرضی و طولی و نیز کاهش توان الویتور و رادر هواپیمای مسافربری ایران ۱۴۰…………………………………………………………………………………………. ۱۹
۲-۴-۱- بررسی کاهش پایداری طولی و توان الویتور……………………………………… ۱۹
۲-۴-۲- بررسی کاهش پایداری سمتی و توان رادر……………………………………….. ۲۲
۳- معادلات حرکت شش درجه آزادی هواپیمای الاستیک……………………………. ۲۸
۳-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………. ۲۸
۳-۲- بدست آوردن معادلات حرکت هواپیمای الاستیک……………………………………… ۲۸
۳-۲-۱ دینامیک جسم الاستیک نامقید……………………………………………………. ۲۹
۳-۲-۲- محورهای میانگین……………………………………………………………….. ۳۱
۳-۲-۳- مودهای ارتعاشی آزاد……………………………………………………………. ۳۳
۳-۲-۴- معادلات حرکت هواپیمای الاستیک…………………………………………….. ۳۵
۳-۲-۵- نیروهای تعمیم یافته……………………………………………………………… ۳۷
۳-۲-۶- تعیین نیروهای آیرودینامیکی…………………………………………………….. ۳۹
۳-۲-۶-۱ تعیین نیروی برا و گشتاور پیچ ناشی از ارتعاش خمشی و پیچشی بال:…………. ۴۰
۳-۲-۶-۲- تعیین تغییرات نیرو و گشتاور آیرودینامیکی دم افقی با در نظر گرفتن خمش بدنه خمش بدنه ۴۴
۳-۲-۶-۳- تعیین تغییرات نیرو و گشتاور آیرودینامیکی دم عمودی با در نظر گرفتن خمش بدنه ۴۵
۴- تعیین فرکانسهای طبیعی و شکل مودها به روش شکل مودهای فرضی………….. ۴۸
۴-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………. ۴۸
۴-۲- روش شکل مودهای فرضی…………………………………………………………….. ۴۸
۴-۲-۱- بدست آوردن معالات حرکت جرمهای متمرکز………………………………….. ۴۸
۴-۲-۲- بدست آوردن شکل مودها و فرکانسهای طبیعی………………………………….. ۵۲
۴-۲-۳- حل معادله ارتعاشی سیستم با استفاده از مختصات نرمال………………………….. ۵۳
۴-۳- بدست آوردن فرکانسهای طبیعی بال و بدنه هواپیمای ایران ۱۴۰………………………….. ۵۳
۴-۳-۱- بدست آوردن فرکانس طبیعی بال هواپیمای ایران ۱۴۰……………………………. ۵۳
۴-۳-۲- بدست آوردن فرکانس طبیعی بدنه هواپیمای ایران ۱۴۰…………………………… ۵۶
۵- نتیجه گیری و پیشنهادات………………………………………………………………. ۶۳
۵-۱- نتایج حاصل از بررسی اثر انعطاف پذیری بدنه بر روی دینامیک هواپیما………………….. ۶۴
۵-۲- پیشنهادات…………………………………………………………………………….. ۶۴
مراجع………………………………………………………………………………………… ۶۶
پیوست ۱ – مشخصات سازه ای و پروازی هواپیمای ایران ۱۴۰………………………… ۶۸
فرمت : word
تعداد صفحات : 71
دانلود نسخه کامل پروژه با لینک مستقیم و قابل ویرایش
حضرت علي (علیه السلام)
كَفى بِالمَرءِ غَفلَةً أن يَصرِفَ هِمَّتَهُ فيما لا يَعنيهِ
غفلت آدمى را همين بس كه همّتش را در آنچه به كارش نمیايد، صرف كند.
برای دانلود کتاب به ادرس www.hieng.org مراجعه کنید
كَفى بِالمَرءِ غَفلَةً أن يَصرِفَ هِمَّتَهُ فيما لا يَعنيهِ
غفلت آدمى را همين بس كه همّتش را در آنچه به كارش نمیايد، صرف كند.
برای دانلود کتاب به ادرس www.hieng.org مراجعه کنید