09-02-2021، 12:42 PM
یکی از بهترین و مهمترین قابلیتهای نرم افزار هوشمند نوین، طراحی ساده، پنل کاربری آسان و استاندارد به همراه جزئیات دلخواه مشتری است؛ همچنین، دارا بودن محیط گرافیکی زیبا به منظور جلوگیری از خستگی، در برابر استفاده مکرر از نرم افزار، توسط کاربران و حسابداران میباشد.نرم افزار حسابداری هوشمند نوین با اعمال استانداردهای پیشبینی شده در فروشگاه شما، به طور خودکار به ثبت اسناد خرید و فروش و جریانهای حسابداری و مالی کسب وکار شما پرداخته و با امکان متصل شدن به ابزارهایی مانند دستگاههای بارکدخوان و ترازوها همچنین اتصال به دستگاههای پوز فروشگاهی و کارتخوان بانکی، موجب سهولت کارکرد، افزایش عملکرد و بالا رفتن سرعت توسعه کسب وکار شما میگردد.
اهمیت استفاده از سیستم حسابداری فروشگاهی
موفقیت هر کسب وکاری وابسته به فروش مناسب محصولات، خدمات شایسته و همچنین پاسخگویی سریع و منعطف با نیاز مشتریان است، نرم افزار نوین به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با اشراف کامل به انبار و هزینههای کالاهای موجود، خرید و فروش مطلوبی داشته باشید؛ همچنین، موجب جلوگیری از هدر دادن زمان، کاهش هزینههای اضافی، افزایش بهرهوری و یکپارچهسازی سیستم مالی میگردد. برای مطلعه ادامه مطلب لینک(https://www.hnovin.com/store-accounting-software/) را مطالعه نمایید.