امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
باید و نبایدهای یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت
#1
مهاجرت به یک کشور خارجی به قصد کار یا تحصیل، یکی از اصلی‌ترین انگیزه‌های بسیاری از افراد برای یادگیری زبان انگلیسی است.

طبیعتاً یادگیری هر زبان خارجی نیاز به تلاش و زمان گذاشتن دارد. واقعیت این است که افرادی که بدون هدف خاصی و صرفا به قصد یادگیری در کلاس‌ زبان انگلیسی شرکت می‌کنند، با آرامش و فراغ بال بیشتری به یادگیری پرداخته و درگیر مشکلات متقاضیان مهاجرت نمی‌شوند.

اما وقتی بحث مهاجرت مطرح می‌شود، محدودیت‌های زمانی و استرس ناشی از آن گاهی باعث کاهش راندمان و کیفیت یادگیری می‌شود.

ما از این مشکلات آگاهیم و برای رفع آنها راه حل‌هایی هم داریم.

اگر شما هم قصد یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت را دارید، با ما همراه باشید!


بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت
پیش از آن‌که برای مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان اقدام کنید، باید به دنبال یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت باشید. با توجه نوع مهاجرت مورد نظر شما، سطح مهارت مورد نیاز در زبان انگلیسی متفاوت است. کسی که به هدف ادامهٔ تحصیل قصد مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان را دارد، باید به سطح پیشرفته‌ ای از زبان انگلیسی برسد و به همین خاطر باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا هزینه و زمان خود را به بهترین نحو استفاده کند. یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت ، نیازمند رعایت اصول و نکاتی است که در این مطلب به مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

برای یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت، ابتدا باید آرامش خود را حفظ کنید!
مهاجرت کردن اصلا کار آسانی نیست. جدا از سختی‌های دوری از خانواده و دوستان، باید کلی با استرس‌های مربوط به ددلاین‌های دانشگاه‌ها، مصاحبه با سفارتخانه، گرفتن نمره مورد نظر در آیلتس یا PTE و خیلی موارد دیگر دست و پنجه نرم کنید.

پس قبل از شروع به انجام هر کاری، بدانید این مشکلات جزئی از فرآیند مهاجرت هستند و باید با آرامش کامل با آنها مواجه شوید تا بتوانید از پس آنها بربیایید.

هر اتفاقی که افتاد، ناامید نشوید، به تلاش خود ادامه دهید و بدانید که فرصت‌های فراوان دیگری هم پیش روی شما هستند.

تا جایی که امکان دارد زبان انگلیسی را همینجا یاد بگیرید!
این موضوع واقعیت دارد که همه ما انگلیسی را در یک محیط کاملا انگلیسی زبان خیلی بهتر و سریع‌تر یاد می‌گیریم (چون مجبور هستیم!). به همین خاطر خیلی‌ها از امکان ادامه یادگیری زبان انگلیسی در کشور مقصد استقبال می‌کنند.

از طرف دیگر، مکالمه در کلاس‌ های زبان انگلیسی با مکالمه در کشورهای انگلیسی‌ زبان، بسیار متفاوت است. لهجه و آهنگ کلام صحبت در کشورهای انگلیسی‌زبان، حتی برای زبان‌آموزانی که مدرک تافل یا آیلتس خود را گرفته‌اند راحت نیست. حالا تصور کنید هیچ‌ دانشی از زبان انگلیسی نداشته باشید و بخواهید در کشور مقصد، شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید. در این صورت مسلماً به مشکل برخواهید خورد.

شاید مجبور شوید از شغل دلخواهتان صرف‌نظر کنید چون به زبان انگلیسی مسلط نیستید. بسیاری از کارفرماها از شما می‌خواهند حداقل بتوانید منظورتان را به زبان انگلیسی بیان کنید. چنانچه این مهارت را نداشته باشید، مجبورید در مغازه‌ها یا شرکت‌هایی مشغول به کار شوید که ایرانیان مقیم، متصدی آن‌ها هستند.

در این صورت، شما با دو مشکل مواجه می‌شوید. اولاً تعداد شرکت‌ها و مشاغلی که در کشور میزبان، توسط ایرانیان مقیم مدیریت می‌شوند، کم است و باید برای به دست آوردن شغل با افراد بیشتری رقابت کنید. در این صورت، واضح است افرادی اولویت‌ دارند که توانایی مکالمه به زبان انگلیسی را داشته باشند. درست است که آن شرکت‌ها توسط ایرانیان مقیم، دایر و اداره می‌شوند، اما ممکن است مشتریان یا همکاران بومی داشته و لازم باشد بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

مشکل دوم این است که چنانچه از انگلیسی‌زبان‌ها فاصله بگیرید، نمی‌توانید به سرعت به زبان انگلیسی مسلط شوید. چه‌ بسا ایرانیانی که سال‌هاست در یک کشور دیگر زندگی می‌کنند اما به همین خاطر هنوز به زبان انگلیسی مسلط نشده‌اند.

یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

شرکت در کلاس های زبان انگلیسی داخل ایران این مزیت را دارد که بتوانید همه چیز را با آرامش بیشتری یاد بگیرید. حس یادگیری در یک محیط دوستانه‌تر و صمیمی و اطمینان از اینکه استاد شما همزبان شماست و شما را بهتر درک می‌کند، چیزی است که در آن طرف مرز پیدا نخواهید کرد. پس تا آنجا که جا دارد یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت را همینجا تمام کنید!

راهی پیدا کنید که از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید.
چه دوست داشته باشیم چه نه، طبیعت ما آدم‌ها همین است: ما روی چیزی که از آن لذت نمی‌بریم وقت نگذاشته و به همین خاطر آن را یاد نمی‌گیریم. وقتی هم که بحث سر یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت باشد، دیگر لذت چندانی در کار نیست بلکه همه چیز حالت “اجباری و زورکی” به خود می‌گیرد و همین هم موجب خراب شدن انگیزه افراد می‌شود.

پس باید راهی پیدا کرد!

به چه چیزی علاقه دارید؟ موسیقی؟ فیلم و سریال؟ بازی‌های ویدیویی؟ تکنولوژی؟ سیاست؟ مد؟ مطمئن باشید موضوع دلخواه شما هر چه باشد خیلی بیشتر از آنچه تصور کنید درباره‌اش محتوا و ویدیو در اینترنت هست. علاقه‌تان را دنبال کنید و این کار را نه به قصد یادگیری، بلکه به هدف تفریح و وقت گذرانی انجام دهید. خودتان را بیش از حد درگیر دیکشنری نکنید و اجازه دهید کلمات و عبارت‌ها به صورت خودکار معنی خود را در ذهن شما پیدا کنند. قبلا مفصل درباره استفاده صحیح از دیکشنری و انگلیسی فکر کردن صحبت کرده‌ایم، پس توصیه می‌کنیم این مطالب را هم حتما مطالعه کنید!

به انگلیسی زیاد صحبت کنید.
قدم بعدی در یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت، مکالمه هرچه بیشتر است.

اصلی‌ترین دلیل اینکه زندگی در یک کشور انگلیسی زبان مهارت‌های کلامی شما را به شکل شگفت انگیزی تقویت می‌کند این است که برای رفع تک تک نیازهای خود مجبورید انگلیسی صحبت کنید.

با همکلاسی‌هایتان قرار بگذارید بیرون از کلاس هم به انگلیسی ارتباط برقرار کنید. البته واقعیت این است که خیلی از آنها این کار را ادامه نخواهند داد و بعد از مدتی احتمالا تنها خواهید شد. پس خودتان دست به کار شوید و فضاهای انگلیسی زبان را کشف کنید. اگر زبان آموز موسسه ایران اروپا هستید، این فرصت را دارید که در انواع کلاس‌های جانبی موسسه مثل بحث آزاد یا فیلم شرکت کرده و تاثیر عمیق آن را بر یادگیری خود ببینید!

برای یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت، باید واقع بین باشید!
اگر در یک موسسه زبان معتبر تعیین سطح شده‌اید و برای مثال به شما گفته شد که برای رسیدن به آیلتس 6.5 به یک سال زمان نیاز دارید، روی همین مدت برنامه ریزی کنید و گول شعارهای فریبکارانه کسانی را نخورید که ادعا می‌کنند با دوره‌های فوق فشرده منطبق با جدیدترین متد پروفسور بالتازار (!) شما را 3 ماهه به آنجا می‌رسانند. شما برای یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت به استراحت هم نیاز دارید و باید به همان اندازه که در محیط کلاس هستید تمرین در منزل هم داشته باشید. اکثر افراد طاقت کلاس‌های فوق فشرده را ندارند و بعد از مدتی کوتاه از یادگیری زده می‌شوند.

با توجه به انرژی و توانایی‌ خود برنامه ریزی کنید نه بر اساس تئوری و رویا!

و اما مهم‌ترین نکته: روی کارتان وقت بگذارید.
همه ما باید جایی در زندگی بین اهداف مختلفی که داریم یکی را انتخاب کرده و وقت و انرژی‌مان را روی آن بگذاریم.

اگر یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت اصلی‌ترین اولویت شماست، باید برایش زمان اختصاص دهید. پیشرفت در زبان انگلیسی به تلاش مستمر نیاز دارد و یک شبه به دست نمی‌آید. پس شاید لازم باشد از بعضی کارها یا تفریحات دست کشید تا زمان بیشتری برای مطالعه و تمرین فراهم شود.

یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

البته جدا از همه این موارد، باید در ابتدای کار بدانید به کدام مدرک زبان انگلیسی نیاز دارید، چه زمانی به آن نیاز دارید و به دنبال چه نمره‌ای هستید. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم هم با وکیل و هم با کارشناسان آموزشی ما مشورت کنید. امیدواریم به خوبی به تمام اهداف خود برسید!





ثبت نام آزمون ماک آیلتس



پاسخ


#2
هزینه یادگیری چقدر میشه؟
https://tajasom.co/product-category/bathroom-mirrors/



پاسخ


#3
(07-27-2021، 10:04 AM)tajasom نوشته است: هزینه یادگیری چقدر میشه؟
https://tajasom.co/product-category/bathroom-mirrors/

با سلام
برای اطلاع از هزینه ها با موسسه تماس بگیرید.
شماره تماس موسسه  02149109000



پاسخ




موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بهترین روش یادگیری سریع زبان انگلیسی بصورت اصولی +دانلود رایگان منابع Salmesalm 0 1,384 08-28-2019، 01:49 PM
آخرین ارسال: Salmesalm
Bug دانلود کتاب زبان تخصصی مهندسی مکانیک vahid 30 32,838 09-26-2018، 01:53 AM
آخرین ارسال: zabanebartar
  کودکان در حال یادگیری زبان انگلیسی اصولی ترین روش آموزش زبان انگلیسی به کودکان در منز honri3 0 1,231 08-09-2018، 02:24 PM
آخرین ارسال: honri3
  آموزش افعال کمکی در زبان انگلیسی به زبان ساده +فیلم honri3 0 949 08-09-2018، 02:21 PM
آخرین ارسال: honri3
Bug گزامر زبان انگلیسی Dash @li 1 1,865 06-29-2018، 01:28 PM
آخرین ارسال: omidroshandel
Bug دانلود کلمات زبان تخصصی سیالات و تاسیسات Dash @li 6 10,709 11-19-2017، 10:44 PM
آخرین ارسال: rezaalz
  تدریس خصوصی زبان انگلیسی sajjad147 0 1,210 07-23-2017، 02:07 PM
آخرین ارسال: sajjad147
Bug مجموعه لغات زبان تخصصی vahid 16 19,481 07-06-2017، 01:38 PM
آخرین ارسال: sajjad147
Bug ترجمه زبان فوری فوری hadi__asadi 9 2,334 09-13-2016، 05:55 PM
آخرین ارسال: kiantarjome
Bug دانلود کلمات زبان تخصصی ساخت و تولید Dash @li 4 9,155 05-23-2016، 12:58 PM
آخرین ارسال: ata_farivar
  جزوه Writing عمومی مناسب برای آزمون TOEFL okta 0 8,465 11-20-2015، 01:06 PM
آخرین ارسال: okta
  جزوه Structure عمومی مناسب برای آزمون TOEFL okta 0 8,691 11-20-2015، 12:57 PM
آخرین ارسال: okta
Bug زبان تخصصی بیو مکانیک Dash @li 0 1,698 10-29-2014، 08:04 PM
آخرین ارسال: Dash @li
Bug دیکشنری زبان مکانیک Dash @li 2 2,137 01-19-2014، 06:27 PM
آخرین ارسال: behruz
Bug یه سری لغت عمومی و تخصصی برای دانلود Dash @li 3 1,537 01-19-2014، 06:37 AM
آخرین ارسال: Dash @li

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast