05-25-2021، 04:53 PM
بنابراين مي خواهيد براي شركت يا سازمان خود آرم طراحي كنيد. در صورت داشتن منابع ، اولين پيشنهاد ما استخدام يا سفارش طراح است. طراحي لوگو حرفه اي ممكن است ساده به نظر برسد ، اما از هر طراح خوبي س askال كنيد و آنها به شما خواهند گفت كه اينگونه نيست. روند طراحي به ندرت انجام مي شود.
به علاوه ، آنچه را كه براي آن پرداخت مي كنيد دريافت مي كنيد و ما مي خواهيم بهترين ها را داشته باشيد.
اما اگر شما نياز به ايجاد هويت بصري نام تجاري خود داريد و استخدام يك طراح براي شما گزينه اي نيست ، ما اينجا هستيم تا شما را از طريق آن بررسي كنيم. ما از سه طراح با 25+ سال تجربه تجربه خواسته ايم كه نحوه طراحي آرم را با ما در ميان بگذارند.
آنچه آنها گفتند ممكن است شما را متعجب كند.
آرم چيست؟
اين س probablyال احتمالاً تصاوير واضحي از يك swoosh معروف يا يك سيب را كه نيش از آن خارج شده است ، به ذهن متبادر مي كند. از اين گذشته ، همه ما مي دانيم كه آرم چيست.
آرم نماد يا طرحي است كه براي شناسايي يك شركت يا سازمان و همچنين محصولات ، خدمات ، كارمندان و غيره استفاده مي شود.
در ساده ترين تعريف ، يك آرم مشخص مي كند. اين چگونگي شناسايي و يادآوري شركت شما در بين ديگران است. همچنين به عنوان چهره كسب و كار شما عمل مي كند.
لوگوي شما همچنين مي تواند فرصتي براي بيان يك بيانيه در مورد سازمان شما باشد. به عنوان مثال آمازون را در نظر بگيريد. پيكان خندان نشان مي دهد كه اين شركت همه چيز را از “A-Z” مي فروشد و همچنين نشان دهنده ميزان خوشحالي مشتريان هنگام خريد با آنها است.
يك نكته مهم اين است كه حتي اگر يك آرم مي تواند معناي عميق تري را منتقل كند ، اما لازم نيست. در حقيقت ، بيشتر شركت هايي كه براي تصميم گيري در مورد يك آرم تلاش مي كنند ، به سادگي بيش از حد از آن آگاه هستند. هر سه طراح ما توافق كردند كه اكثر مردم سهام زيادي را در آرم قرار مي دهند.
بنابراين به ياد داشته باشيد ، يك آرم ممكن است نقش مهمي داشته باشد ، اما همه چيز نيست.