10-25-2020، 12:22 PM
نیسان قشقایی با هولدن ترکس با اسکودا یتی با پژو ۲۰۰۸ با کیا اسپورتیج؛ بررسی هدایت خودرو ، سوار شدن و اداره کردن
بسیار حیرت انگیز است که هر پنج مدل در اینجا به اختصار به اختصار اسپورت را به اختصار تزریق می کنند ، و بیشتر شبیه هاچ بک های بزرگ هستند تا اسیووی های سنگین.
حتی کمترین رقیب ، کیا اسپورتیج ، دارای فرمان گوشتی و مستقیم و تعادل شاسی بلند جاده صاف است.
در حالت عادی رانندگی در جاده های کشور ، تنها کسی است که از عمق آن خارج می شود ، با این وجود لرزاننده ها را از طریق فرمان می فرستد زیرا شاسی آن به جای برخورد با نقص ، لغزش می کند.
هولدن و اسكودا برای تیزترین ابزار در سوله رقابت می كنند.
در همین حال ، پژو تیز نیست ، بلکه نرم و بازیگوش است ، مسلماً سرگرم کننده ترین قسمت ها است. با واکنش های تند فرمان کوچکی که دارد ، به سرعت به پیچ تبدیل می شود و باعث می شود احساس کارتینگ کند. برای راننده ای که از یک هاچ بک کوچک به چیزی بزرگتر فارغ التحصیل می شود ، 2008 همیشه لبخند بزرگی را حتی بدون تلاش برای شما به ارمغان می آورد.
نیسان جایی بین آن می آید. از قوام فرمان ترکس و یتی برخوردار است ، اما با رعایت و راحتی بیشتر در آن قرار گرفته است. همچنین دارای هندلینگ بسیار عالی است ، با کنترل کافی از قاره های آن ، یک حالت صاف و کاشته شده ، و همه چیز در نظر گرفته شده است که سطح راحتی و کنترل که در اینجا شیرین ترین است.
پس از آن نیسان برنده دیگری در شهر می شود ، هرچند نه به قاطعیت تصور اولیه.
در سرعت های پایین در اطراف شهر ، یک حرکت ناگهانی دارد که فقط در بعضی مواقع با سرعت کم ، جیغل می زند یا از نقص های لبه تیز عبور می کند. این می تواند کمی حرکت عمودی را فراهم کند که در قشقایی سوار بر 19 ساله های کم مشخصات که قبلا آزمایش شده بود ، وجود نداشت ، اما به طور کلی استی بسیار راحت است.
هر دو یتی و تراکس بسیار محکم از جاده های شهری عبور می کنند ، اما در عوض اینکه سواری سختی را تحویل دهند ، در عوض احساس نظم و انضباط می کنند - اگرچه شاید برای خریدار متوسط چند درجه بیش از حد باشد. تجربه داشتن مدل های با مشخصات پایین تر از هر دو چرخ کوچک و لاستیک ، سواری کمی نرم تری را نشان می دهد.
جایی که آنها جدا می شوند صدای جاده است.
هلدن ممکن است نسبتاً سنگین باشد ، اما حتی در جاده های تراشه درشت نیز ساکت و پالایش است. اشکودا شاید از نظر صدای موتور کمی شل شده باشد ، اما باد و صدای جاده را بیشتر به داخل کابین می فرستد. نیسان دومین ساکت و آرام است ، کیا پر سر و صدا را با پژو به پایین هل می دهد (جای تعجب نیست که 2008 وقتی خیلی سرحال است بسیار سبک است).
اسپورتیج نیز در رده بندی سواری پایین است. در حالت جداگانه سیستم تعلیق آن خوب است ، اما مقاومت هلدن و اسکودا را به سطح جدیدی می رساند ، سپس با میرایی برگشتی خود بر سرعت کوهنوردی ، برخی از شناور بودن را افزایش می دهد.
کمی نرم و گاهی اوقات کمی محکم ، تعلیق پژو 2008 را بیشتر از سرنشینان در دست راننده نشان می دهد.
نحوه بوگی این اسیووی کودک در جاده های روستایی ممکن است فرد پشت فرمان را سرگرم کند ، اما حرکت عمودی یا نفوذ بیش از حد بسته به دست انداز در اطراف شهر می تواند مسافران را غریب کند.
2008 ساده ترین اسیووی اینجا برای پارک است. در هنگام آزمایش ، آن را به مکانی که دیگران از نظر جسمی قادر به فشردن آن نبودند ، دید خوب و فرمان سبک و دوست داشتنی آن را برای حرکت در اطراف تبدیل می کند - اگر در یک شهر محروم از پارکینگ زندگی می کنید ، مهم است.
در مقابل ، پارکینگ بزرگترین نقص یتی را نشان داد. جعبه دنده آن دارای یک پایه نگهدارنده تپه در "دی" است اما برای "آر" نیست ، بنابراین در تپه ها سرعت گیربکس دیاسجی آن بسیار ناگهانی است بیش از یک تستر تقریباً هنگام پارک کردن ماشین جلویی را رد می کند.
کمربندهای بالا بر سهولت پارک اسپورتیج و به ویژه قشقایی تأثیر می گذارد که فاقد سنسورهای عقب است و دارای فرمان است که هنگام چرخش سریع چرخ ناگهان می تواند سنگین تر شود (اگرچه فرمان آن تنگ است). برعکس ، دوربین کوچک و بزرگ دارای نمای معکوس ترکس ، آن را به مقام دوم برای اداره جنگل شهری تبدیل کرد.
مطالعه مطالب بیشتر درباره مشخصات دیگر ماشین پژو 2008 و سایر خودروهای مشابه آن
بسیار حیرت انگیز است که هر پنج مدل در اینجا به اختصار به اختصار اسپورت را به اختصار تزریق می کنند ، و بیشتر شبیه هاچ بک های بزرگ هستند تا اسیووی های سنگین.
حتی کمترین رقیب ، کیا اسپورتیج ، دارای فرمان گوشتی و مستقیم و تعادل شاسی بلند جاده صاف است.
در حالت عادی رانندگی در جاده های کشور ، تنها کسی است که از عمق آن خارج می شود ، با این وجود لرزاننده ها را از طریق فرمان می فرستد زیرا شاسی آن به جای برخورد با نقص ، لغزش می کند.
هولدن و اسكودا برای تیزترین ابزار در سوله رقابت می كنند.
در همین حال ، پژو تیز نیست ، بلکه نرم و بازیگوش است ، مسلماً سرگرم کننده ترین قسمت ها است. با واکنش های تند فرمان کوچکی که دارد ، به سرعت به پیچ تبدیل می شود و باعث می شود احساس کارتینگ کند. برای راننده ای که از یک هاچ بک کوچک به چیزی بزرگتر فارغ التحصیل می شود ، 2008 همیشه لبخند بزرگی را حتی بدون تلاش برای شما به ارمغان می آورد.
نیسان جایی بین آن می آید. از قوام فرمان ترکس و یتی برخوردار است ، اما با رعایت و راحتی بیشتر در آن قرار گرفته است. همچنین دارای هندلینگ بسیار عالی است ، با کنترل کافی از قاره های آن ، یک حالت صاف و کاشته شده ، و همه چیز در نظر گرفته شده است که سطح راحتی و کنترل که در اینجا شیرین ترین است.
پس از آن نیسان برنده دیگری در شهر می شود ، هرچند نه به قاطعیت تصور اولیه.
در سرعت های پایین در اطراف شهر ، یک حرکت ناگهانی دارد که فقط در بعضی مواقع با سرعت کم ، جیغل می زند یا از نقص های لبه تیز عبور می کند. این می تواند کمی حرکت عمودی را فراهم کند که در قشقایی سوار بر 19 ساله های کم مشخصات که قبلا آزمایش شده بود ، وجود نداشت ، اما به طور کلی استی بسیار راحت است.
هر دو یتی و تراکس بسیار محکم از جاده های شهری عبور می کنند ، اما در عوض اینکه سواری سختی را تحویل دهند ، در عوض احساس نظم و انضباط می کنند - اگرچه شاید برای خریدار متوسط چند درجه بیش از حد باشد. تجربه داشتن مدل های با مشخصات پایین تر از هر دو چرخ کوچک و لاستیک ، سواری کمی نرم تری را نشان می دهد.
جایی که آنها جدا می شوند صدای جاده است.
هلدن ممکن است نسبتاً سنگین باشد ، اما حتی در جاده های تراشه درشت نیز ساکت و پالایش است. اشکودا شاید از نظر صدای موتور کمی شل شده باشد ، اما باد و صدای جاده را بیشتر به داخل کابین می فرستد. نیسان دومین ساکت و آرام است ، کیا پر سر و صدا را با پژو به پایین هل می دهد (جای تعجب نیست که 2008 وقتی خیلی سرحال است بسیار سبک است).
اسپورتیج نیز در رده بندی سواری پایین است. در حالت جداگانه سیستم تعلیق آن خوب است ، اما مقاومت هلدن و اسکودا را به سطح جدیدی می رساند ، سپس با میرایی برگشتی خود بر سرعت کوهنوردی ، برخی از شناور بودن را افزایش می دهد.
کمی نرم و گاهی اوقات کمی محکم ، تعلیق پژو 2008 را بیشتر از سرنشینان در دست راننده نشان می دهد.
نحوه بوگی این اسیووی کودک در جاده های روستایی ممکن است فرد پشت فرمان را سرگرم کند ، اما حرکت عمودی یا نفوذ بیش از حد بسته به دست انداز در اطراف شهر می تواند مسافران را غریب کند.
2008 ساده ترین اسیووی اینجا برای پارک است. در هنگام آزمایش ، آن را به مکانی که دیگران از نظر جسمی قادر به فشردن آن نبودند ، دید خوب و فرمان سبک و دوست داشتنی آن را برای حرکت در اطراف تبدیل می کند - اگر در یک شهر محروم از پارکینگ زندگی می کنید ، مهم است.
در مقابل ، پارکینگ بزرگترین نقص یتی را نشان داد. جعبه دنده آن دارای یک پایه نگهدارنده تپه در "دی" است اما برای "آر" نیست ، بنابراین در تپه ها سرعت گیربکس دیاسجی آن بسیار ناگهانی است بیش از یک تستر تقریباً هنگام پارک کردن ماشین جلویی را رد می کند.
کمربندهای بالا بر سهولت پارک اسپورتیج و به ویژه قشقایی تأثیر می گذارد که فاقد سنسورهای عقب است و دارای فرمان است که هنگام چرخش سریع چرخ ناگهان می تواند سنگین تر شود (اگرچه فرمان آن تنگ است). برعکس ، دوربین کوچک و بزرگ دارای نمای معکوس ترکس ، آن را به مقام دوم برای اداره جنگل شهری تبدیل کرد.
مطالعه مطالب بیشتر درباره مشخصات دیگر ماشین پژو 2008 و سایر خودروهای مشابه آن