امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آشنایی با گاورنر در آسانسورها-قسمت سوم
#1
نقل قول: [تصویر:  el1.jpg]

آسانسورها را می‎توان امروزه یکی از مهمترین سیستم‎هایی دانست که در بسیاری از ساختمان‎های چند طبقه مورد استفاده قرار می‎گیرند. این نوع سیستم‎ها که حمل و نقل بین طبقات مجزا یک ساختمان را بسیار آسان کرده‎اند سیستم‎هایی پیچیده می‎باشند که از قطعات مختلفی تشکیل شده‎اند و همین موضوع سبب شده تا نیاز باشد تا در صورت استفاده و بکار بردن آنها در ساختمان همواره در طول دوره‎هایی منظم مورد بررسی و بازبینی که معمولا به
خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور شهرت دارند قرار گیرند. توجه داشته باشید که برای دریافت این نوع خدمات باید از سرویس‎کار آسانسور استفاده نمایید که افرادی متخصص و با تجربه در این زمینه می‎باشند. یکی از مهمترین قطعاتی که در این سیستم مورد استفاده قرار می‎گیرند گاورنر می‎باشد که در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در خصوص آن خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید با این قطعه و نحوه عملکرد آن در این سیستم بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.


گاورنر با حرکت عمودی یا گاورنر پاندولی
گاورنر پاندولی دارای اهرمی می‎باشد که این اهرم در بخش میانی آن قرار گرفته است و در دور محور حرکت نوسان انجام می‎دهد. فرکانس و تواتر نوسان این نوع گاورنر با سرعت آسانسور هماهنگی دارد. در صورتی که آسانسور با سرعت بیشتری حرکت کند و شتاب بیشتری بگیرد نوسان و تواتر این بخش افزایش پیدا خواهد کرد و موجب تحرک میله تحریک کننده شده و زبانه پائینی اهرم با در گیری به چرخ گاورنر باعث توقف ان می‎گردد. این قطعه از این سیستم یکی از مهمترین قطعات می‎باشد که در صورت بروز حادثه از سقوط کابین جلوگیری می‎کند. با توجه به این موضوع همواره باید در طول دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور مورد بازبینی و بررسی قرار گیرد و عملکرد آن مورد آزمایش قرار بگیرد. در صورت مشاهده هرگونه مشکل باید در اولین فرصت این قطعه در قالب خدمات و آموزش تعمیر آسانسور تعویض و یا تعمیر شود که این کار نیز باید حتما بوسیله سرویس‎کار آسانسور که در این زمینه دارای تجربه و دانش بوده صورت پذیرد.


اگر برای تعمیر و نگهداری آسانسور به دنبال شرکت آسانسور تهران میگردید با آقای آسانسور تماس حاصل فرمایید.


به سرعت استاندارد آسانسور سرعت نامی آن گفته می‎شود. با توجه به موارد گفته شده تا زمانی که آسانسور با این سرعت در حال حرکت باشد گاورنر فعال نشده و حرکت پاندول‎ها به صورت نرمال انجام خواهد شد. اما در صورتی که این سیستم از سرعت نامی بیشتری برخوردار شود تواتر حرکت اهرم‎ها افزایش پیدا خواهد کرد و همین موضوع سبب می‎شود تا اهرم‎ها به بیرون پرتاب شوند و همین موضوع سبب شود تا گاورنر فعال شده و مانع از حرکت آسانسور شود. با توجه به این که سیستم آسانسور یک سیستم پیچیده و پرمصرف می‎باشد لذا نیاز است در دوره‎هایی منظم مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد. این نوع خدمات در قالب خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور غرب تهران توسط شرکت‎هایی که در این زمینه در حال فعالیت می‎باشند ارائه می‎شود که استفاده از آنها ضروری می‎باشد.


گاورنر سانترفیوژی یا گاورنر گریز از مرکز
گاورنر گریز از مرکز یکی دیگر از انواع گاورنر می‎باشد که در این نوع سیستم‎ها مورد استفاده قرار می‎گیرد. این نوع گاورنر که یکی از متداول‎ترین انواع گاورنر می‎باشد به اشکال مختلفی طراحی و ساخته شده است و در بازار موجود می‎باشد. در برخی از این نوع گاورنرها تنها فک‎های درگیر شونده در پائین و بالا قرار گرفته‎اند. حتما مطلب آشنایی با گاورنر در آسانسورها-قسمت دوم را مطالعه کنید.

گاورنرها از قطعات ضروری در یک آسانسور می‎باشند که در دریافت خدمات نگهداری آسانسور غرب تهران باید مورد بررسی قرار گیرند و در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در نحوه عملکرد آن در قالب دریافت خدمات تعمیر آسانسور این مشکلات برطرف شوند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از عملکرد صحیح این قطعه اطمینان داشته باشید. توجه داشته باشید آسانسورها سیستم‎های پیچیده‎ای هستند که نیاز به سرویس دوره‎ای دارند.



پاسخ


#2
کاشت مو چیست
پیوند موی طبیعی در حال حاضر تنها راه درمان و ترمیم موهای از دست رفته است ،این پیوند در نواحی مختلف ازجمله سر ، ابرو ، ریش ، سبیل ، مژه و نواحی اسکار(نواحی دچار زخم و یا ضایعات پوستی) قابل انجام است. پزشک ژاپنی آقای دکتر Dr.Okuda در سال 1939 موضوع کاشت مو را برای اولین بار مطرح کرد و سپس درسال 1959توسط پزشک آلمانی Dr.Orentreich عملی گردید. در سالهای بعد تجارب وروش های متعددی مورد آزمایش قرار گرفت و در نهایت امروزه با بهرگیری از تکنولوژی جدید از دسته های کوچکتر مو به نام میکروگرافت (micrograft) استفاده می شود تا نتایج رضایت بخش وظاهری طبیعی حاصل شود. این عمل که تاچندی پیش حتی غیر قابل باور تصور می شد ،امروزه تبدیل به یکی از اعمال جراحی سرپایی و بسیار سبک شده است که برپایه برداشت سالم ریشه های موی شخص و کاشت آنها در نقاط مورد نظر استوار می باشد. کلینیک پوست و مو

چه موهایی در سر برای کاشت مو استفاده می شود؟
کاشت مو با توجه به نوع روش پیوند، موهای شخص از پشت سر یا ناحیه ای از بدن او برداشته می شود ، سپس با استفاده از میکروسکوپ و لوپ های مخصوص، فولیکول های مو به صورت تک تک با ظرافت جدا می شوند و حسن پیوند موی طبیعی این است که بدن به موهای پیوند زده شده واکنشی نشان نمی دهد. با توجه به این که عضو پیوندی از بدن خود فرد گرفته می شود، به نگهداری و مراقبت خصی نیاز ندارد.پزشکان با تجربه، به اندازه ای برداشت موها را انجام می دهند که تنها یک خط بسیار باریک به جای می ماند. البته باید توجه داشت که موهای پیوند زده شده پس از 4 تا 6 ماه می ریزند و سپس موها رشد مجدد خوهند داشت . به همین دلیل نباید نگران شوید چون ریزش بعد از کاشت طبیعی است.

خدمات کلینیک پوست و مو در تهران:

بهترین مرکز کاشت مو
کاشت مو به روش‌ sut
کاشت مو به روش‌ fut
کاشت مو به روش‌ fit
کاشت مو بانوان
کاشت ریش
کاشت ابرو

پی آر پی مو
مزوتراپی موی سر
کاشت مو به روش‌ ترکیبی



پاسخ




موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  آشنایی با طرز کار تین کلاینت و مینی کامپیوتر و مزایای آن zahra00 0 221 05-30-2022، 02:24 PM
آخرین ارسال: zahra00
  آشنایی با چند مدل برای خرید لباس کار درمشاغل مورد نیاز zahra00 0 397 05-29-2022، 01:45 PM
آخرین ارسال: zahra00
  آشنایی با انواع کرکره برقی لوکس zahra00 0 415 05-28-2022، 03:10 PM
آخرین ارسال: zahra00
  آشنایی با طرز کار تین کلاینت و مینی کامپیوتر و مزایای آن zahra00 0 213 04-26-2022، 03:37 PM
آخرین ارسال: zahra00
  آشنایی با دستگاه اکسیژن ساز اکسیژن پلاس zahra00 0 367 03-14-2022، 04:42 PM
آخرین ارسال: zahra00
  آشنایی با لباس کار ضد آب zahra00 0 440 03-12-2022، 06:58 PM
آخرین ارسال: zahra00
  درجه بندی جنس و آشنایی با 4 مدل لباس کار آتش نشانان sahaaar 0 523 07-06-2021، 03:54 PM
آخرین ارسال: sahaaar
  درجه بندی جنس و آشنایی با 4 مدل لباس کار آتش نشانان fagoli754 0 553 06-14-2021، 01:33 PM
آخرین ارسال: fagoli754
  دلایل وجود تناقض‌های زیاد در بالا بردن سئو سایت (قسمت اول) sahaaar 0 535 05-05-2021، 04:09 PM
آخرین ارسال: sahaaar
  روغن موتور آسانسور و هر آنچه در رابطه با آن نیاز است بدانید-قسمت پنجم yasamans 0 312 01-02-2021، 04:38 PM
آخرین ارسال: yasamans
  روغن موتور آسانسور و هر آنچه در رابطه با آن نیاز است بدانید-قسمت چهارم yasamans 0 328 01-02-2021، 04:37 PM
آخرین ارسال: yasamans
  روغن موتور آسانسور و هر آنچه در رابطه با آن نیاز است بدانید-قسمت سوم yasamans 0 524 11-30-2020، 05:03 PM
آخرین ارسال: yasamans
  روغن موتور آسانسور و هر آنچه در رابطه با آن نیاز است بدانید-قسمت دوم yasamans 0 496 11-30-2020، 05:02 PM
آخرین ارسال: yasamans
  روغن موتور آسانسور و هر آنچه در رابطه با آن نیاز است بدانید-قسمت اول yasamans 0 558 11-30-2020، 05:00 PM
آخرین ارسال: yasamans
  آشنایی با سیم بکسل آسانسور و نکاتی در رابطه با آن-قسمت پنجم yasamans 0 542 11-30-2020، 04:57 PM
آخرین ارسال: yasamans

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast