امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سنگ مرمریت کاپوچینو ترکیه با رنگ زمینه روشن
#1
سنگ مرمریت کاپوچینو ترکیه یک سنگ زیبا و وارداتی عرضه شده در سنگبری گلدستون است که دارای زمینه ای روشن و زیبا می باشد. انواع سنگ های خارجی به عنوان سنگ ساختمانی وارد ایران می شود و مرمریت کاپوچینو نیز یکی از دهها نوع سنگ خارجی است که توسط سنگبری گلدستون از کشور ترکیه وارد ایران شده و راهی بازار سنگ ساختمانی کشور می شودسنگ مرمریت کاپوچینو در دو رنگ دارک و لایت به معنی تیره و روشن وجود دارد و اغلب به صورت فرآوری شده و خام به شکل اسلب از کشور ترکیه وارد ایران می شود. سپس در این سنگبری با دقت کامل و کیفیت بسیار بالا برش خورده و ساب می شود.
سنگ مرمریت کاپوچینو سنگ زیبای ترکیه

همانطور که ذکر شد سنگ مرمریت کاپوچینو در دو رنگ زمینه ی قهوه ای روشن و تیره از ترکیه خریداری می شود. استفاده از سنگ در فضای داخلی ساختمان در میان طراحان دکوراسیون داخلی طرفداران زیادی دارد از این جهت سنگبری گلدستون بدون محدودیت در پذیرش سفارشات آنها اقدام به عرضه انواع مختلف سنگ کف ساختمان اعم از سنگ صادراتی و سنگ وارداتی می نماید.
فروش سنگ مرمریت کاپوچینو

در گذشته سنگ ساختمانی به روش انفجاری استخراج می شدند اما امروزه به سبب پیشرفت فناوری و دستگاه های مدرنی که در کشور ترکیه وجود دارد این کار بدون خرد کردن سنگ تنها با ایجاد شکستگی صفحه ای و آماده کردن آن برای برش زدن در ابعاد مختلف انجام می شود.
آنچه سبب گردیده تا سنگبری گلدستون تولید کننده سنگ مرمریت کاپوچینو چون نگینی در میان رقبای خود بدرخشد عرضه مرغوبترین سنگها با شکل و طرح بسیار زیبا و منحصر بفرد با تناژ بالا می باشد. تنوع در انواع سنگهای قابل ارائه توسط این سنگبری، قیمت مناسب، کیفیت بالا، وجود دستگاههای مدرن و کمیاب سنگبری در این کارخانه، کادر حرفه ای و با سابقه در زمینه سنگبری ، استحصال سنگ مطابق با نوین ترین روشهای استخراج بدون آسیب رسیدن به قواره سنگ و بسیاری موارد دیگر از جمله موفقیت های این واحد نمونه سنگبری است که کسب رضایت مشتریان در پایان پروسه تحویل سنگ درخواستی از مسائلی است که گلدستون بابت آن به خود میبالد.
برخی محصولات قابل ارائه توسط سنگبری گلدستون

از جمله محصولات قابل ارائه توسط سنگبری گلدستون می توان به تولید و عرضه انواع سنگهای صادراتی نظیر انواع سنگ مرمر، سنگ مرمریت، سنگ مرمریت چهرک، سنگ مرمریت مشکی نجف آباد، سنگ دهبید، سنگ مرمریت دهبید کرم، سنگ مرمریت کرم همچنین واردات سنگهای کم نظیر و منحصر بفرد خارجی نظیر
سنگ مرمریت امپرادور ترکیه
سنگ مرمریت امپرادور دارک ترکیه
سنگ مرمریت لته
سنگ مرمریت کاپوچینو
سنگ مرمریت مارمارا
سنگ امپرادور اسپانیا
و انواع دیگر سنگ وارداتی
اشاره کرد.
سنگبری گلدستون سنگ مرمریت کاپوچینو را از کشور ترکیه وارد ایران می‏سازد اما از کشورهایی نظیر چین، هند، اسپانیا، ایتالیا و... نیز واردات برخی سنگها را در برنامه کاری خود دارد که کلیه محصولات سنگی قابل ارائه توسط این کارخانه با کیفیتی در سطح عالی به مشتریان عرضه میشود.
سنگ مرمریت کاپوچینو و انواع سنگ خارجی و سنگ صادراتی در گلدستون

حمل کلیه محصولات سنگی توسط گلدستون مطابق با نوین ترین روشهای بسته بندی، حمل و جابجایی انجام می شودسنگ مرمریت کاپوچینو ابتدا در پالتهایی بسته بندی می شود سپس به کانتینر منتقل شده و از طریق یکی از ناوگانهای جاده ای یا دریایی کار حمل و انتقال آن به ایران انجام شده و از آنجا پس از گذراندن مراحل گمرکی وارد کارخانه شده تا بسته به سفارش مشتریان کار برش و ساب روی آن انجام شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلیه محصولات سنگی و سنگ کف ساختمان قابل ارائه توسط سنگبری گلدستون اعم از سنگهای صادراتی و وارداتی نظیر سنگ مرمریت کاپوچینو می توانید با شماره های سنگبری گلدستون تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید.


فایل‌(های) پیوست شده تصویر (ها)
   



پاسخ




موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سنگ وارداتی از اسپانیا و ترکیه gstoneco 1 614 07-31-2019، 01:04 PM
آخرین ارسال: mahsa73
  سنگ مرمریت مشکی نجف آباد سنگی با زمینه مشکی gstoneco 0 215 06-17-2018، 02:06 PM
آخرین ارسال: gstoneco
  سنگ مرمریت مارمارا ترکیه در طرح های بسیار زیبا gstoneco 0 294 06-17-2018، 02:05 PM
آخرین ارسال: gstoneco
  سنگ مرمریت امپرادور دارک ترکیه gstoneco 0 245 06-17-2018، 02:01 PM
آخرین ارسال: gstoneco
  سنگ مرمریت امپرادور ترکیه با زیباترین طرح ها gstoneco 0 238 06-17-2018، 02:00 PM
آخرین ارسال: gstoneco
  سنگ خارجی اعم از مرمریت و مرمر با تنوع رنگی بالا gstoneco 0 217 06-17-2018، 01:54 PM
آخرین ارسال: gstoneco
  سنگ ترکیه وارد شده با قیمت بسیار مناسب gstoneco 0 210 06-17-2018، 01:53 PM
آخرین ارسال: gstoneco

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast