امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سنگ مرمر کرمان و سنگ مرمر سفید هرات
#1
سنگ مرمر نوعی سنگ آهک است که تحت تأثیر حرارت و فشار زیاد در زمانهای طولانی دگرگون شده و به سنگ مرمر تبدیل شده است. کانی اصلی تشکیلدهنده آن کلسیت می باشد. وجود کانیهای رنگارنگ در این سنگ آنرا به رنگهای شکیل و منحصربفرد در آورده از اینرو می توان آنرا با رنگهای سبز، قرمز، ارغوانی،زرد، خاکستری، سفید و سیاه مشاهده کرد که استفاده از هر رنگ جلوه خاصی به محیط داخلی ساختمان می بخشد نظیر رنگ سبز که از آن بیشتر برایمکانهای زیارتی استفاده می شود.
مرمر خالص به رنگ سفید و شفاف می باشد که این نوع آن از معادنی در ایتالیا با 99% کربنات کلسیم از معادن این کشور استخراج می شود. برخی معادن سنگ مرمر در کشور ایران در ده رستم از توابع بم، قروه از توابع سنندج و همچنین در کردستان واقع می باشند.
از آنجا که رکن اصلی بناها و ساختمانهای لوکس را سنگ مرمر تشکیل می دهد این سنگ، گزینه مناسبی برای نمای داخلی ساختمان نظیر کف، پله ها، ستونها و... می باشد. از سویی استفاده از آن در صنعت مجسمه سازی و مصنوعات سنگی نیز بسیار کاربرد دارد.
ویژگیهای سنگ مرمر


سنگ مرمر علاوه بر زیبایی خیره کننده و تنوع رنگ و طرح بسیار دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشد که برخی از آنها عبارتند از شفافیت و صیقل پذیری بالا،قابلیت عبور نور، یکدستی، سختی، تراکم بالا، حلّالیت، تخلخل کم همچنین قدرت شفابخشی در زمینه پزشکی نظیر کاهش استرس، افزایش تمرکز، بهبودگردش خون و درمان میگرن. این ویژگی ها موجب گشته تا پیمانکاران و طراحان داخلی ساختمان طرح های خود را روی این سنگ پیاده کرده و پروژه هایساختمانی خود را با هزینه کمتری نسبت به کار با انواع سنگ وارداتی به اتمام برسانند. قابلیت نورپردازی در روی سنگ مرمر باعث می شود تا زیبایی خیره کنندهای به فضای داخلی بخشید. ترکیب سنگ مرمر در رنگ های مختلف نیز قابلیت دیگری از این سنگ زیبا و مقاوم است.
سنگبری گلدستون و روش استخراج سنگ مرمر


استخراج سنگ مرمر با تناژ بالا از معادن کشور توسط سنگبری گلدستون با برخورداری از تکنولوژی بالا و دستگاهها و تجهیزات مدرن این سنگبری با بالاترین کیفیتانجام می شود. در گذشته این سنگها به روش انفجاری استخراج می شدند اما امروزه با پیشرفت فناوری از روش های علمی و مدرن بدون خرد کردن سنگ تنها باایجاد شکستگی صفحه ای و مهیا ساختن آن برای برش زدن در ابعاد مختلف مطابق با نیاز مشتریان استفاده می شود. بهره مندی از برترین برندهای دستگاه های سنگبری در گلدستون سبب گردیده تا هنگام استخراج سنگ مرمر از معدن علاوه بر تثبت کیفیت قواره سنگ هزینه تمام شده استخراج نیز بالا نرود.
محصولات سنگبری گلدستون


سنگبری گلدستون یکی از معتبرترین و مدرنترین سنگبریهای کشور در اصفهان می باشد که طی چهل سال فعالیت مستمر و چشمگیر در زمینه تولید و عرضهدهها نوع سنگ مرغوب در طرحها و رنگهای شکیل و خیره کننده همچنین واردات برخی سنگهای خارجی منحصر بفرد که معادن آنها در کشور وجود ندارد اما تقاضابرای عرضه آنها بسیار است در خدمت هموطنان خود می باشد.
برخی محصولات قابل ارائه توسط این سنگبری از میان سنگ های صادراتی عبارتند از همچنین انواع سنگ خارجی از جمله و انواع سنگ وارداتی و سنگ ترکیه
و دیگر سنگ وارداتی اعم از سنگ مرمریت سبز هند و...
که هر یک با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت آنهم در کوتاهترین زمان ممکن راهی بازار شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرند.
مشاوره خرید سنگ مرمر و انواع سنگ در گلدستون


مشاوران این واحد نمونه سنگبری آماده اند تا راهنمایی های لازم در خصوص اینکه هر سنگ مناسب برای کدام قسمت ساختمان می باشد را به شما ارائه داده وبا این کار ضمن طول عمر بالای سنگ دوام و زیبایی ساختمان را نیز تثبیت سازند.
از آنجا که برخی انواع سنگ ساختمانی در اثر تماس با
  1. ناملایمات جوی
  2. هوازدگی
  3. و باران های اسیدی
دچار آسیب های جدی می شوند با کسب راهنمایی های لازم از این تیم می توانید انتخاب درستی داشته باشید. تهیه هر نوع سنگ اعم از سنگ مرمریتصادارتی و سنگ وارداتی در سنگبری گلدستون ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه، یکی از مرغوبترین سنگها را در نمای خارجی و فضای داخلی ساختمان بهشما ارائه می دهد.
برای مشاهده سنگ مرمر با طرحها و رنگهای خیره کننده آن و استعلام قیمت همچنین کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیگر محصولات سنگی و سنگ کف ساختمان قابل ارائه توسط سنگبری گلدستون کافیست با شماره های این واحد سنگبری تماس گرفته و یا به وب سایت کارخانه مراجعه نمایید .


فایل‌(های) پیوست شده تصویر (ها)
   



پاسخ




موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سنگ خارجی اعم از مرمریت و مرمر با تنوع رنگی بالا gstoneco 0 217 06-17-2018، 01:54 PM
آخرین ارسال: gstoneco

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast