امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بحث علمی آموزش نرم افزار Delmia-V6R2013x
#1
معرفی نرم افزار Delmia-V6R2013x از مجموعه نرم افزاری 3DPLM.2

نرم ­افزار Delmia.V6 جهت شبیه­سازی مجازی فرایند ساخت و تولید در راهکار PLM مورداستفاده قرار می‌گیرد. این نرم ­افزار نوآوری مبتنی بر همکاری آنلاین را برای تمامی افراد در چرخۀ تولید، از شروع فرایند مجازی و تعریف سیستم، بهینه‌سازی، زمان‌بندی و عملیات ساخت گرفته تا تعمیرات و نگهداری در سیستم‌های تولیدی واقعی را ارائه می‌دهد و با استفاده از مدیریت چرخۀ عمر تولید (MLM) مبتنی بر همکاری آنلاین در دنیای سه ­بعدی مجازی تمام بخش‌ها را در یک سیستم واحد هماهنگ می‌کند. ­Delmia.V6 یک نرم‌افزار مهندسی قدرتمند در زمینه طراحی مجازی کارخانجات واحدهای تولیدی است و به کارخانه ها امکان  می‌دهد که ماه ­ها قبل از تولید­، در زمان طراحی محصول­، مهندسان، مدیران و سرمایه گذاران بتوانند محصول را ازنظر کاربرد، هزینه تولید و نیاز مشتری و دیگر پارامترها را در یک محیط کاملاً سه ­­بعدی (3D) بررسی کرده و کل فرایند تولید را به‌صورت سه‌بعدی (3D) مشاهده نمایند و با توجه به تمامی مراحل، منابع و سیکل­ های تولید تعریف‌شده­، دستورالعمل تولید به‌صورت فیلم ­و اسلاید و گزارش به فرمت HTML  تهیه کنند. این مسئله به مدیران امکان تصمیم‌گیری صحیح و به‌موقع را با دسترسی به اطلاعات به‌روز شدۀ چرخۀ عمر تولید را می‌دهد و فرایند مهندسی محصول برای دستیابی به حداکثر بهره‌وری تولید، حداقل هزینه، کیفیت مطلوب و کمترین زمان لازم برای عرضه، تسریع داده می‌شود.
ایجاد نوآوری مبتنی بر همکاری آنلاین و جهانی: Delmia.V6 اطلاعات تولید و ساخت را برای تمام سازمان در دسترس قرار می‌دهد. با پلتفرم واحد و قدرتمند V6­، نفرات لازم در راهکار PLM دسترسی سریع به افراد، تیم‌ها، مالکیت معنوی و دارایی‌های تولید را دارند؛ درنتیجه خلاقیت و اشتراک­گذاری با گسترش شبکه دانش بوسیلۀ همکاری آنلاین افراد، تسریع بخشیده می‌شود.
شکل­گیری تجربه‌ای از شکل واقعی محصول: با تغییرات گسترده در ساختار سه ­بعدی و منحصربه‌فرد داده‌های ساخت محصول، V6 محیط PLM سه ­بعدی را برای مکانیابی، مشاهده و مجوزدهی به مالکیت معنوی ساخت فراهم کرده است. به علاوه، محیط جدید سه­ بعدی مدیریت چرخه عمر­محصول فضایی کاربرپسند و تجربه جدید و تازه‌ای در برنامه‌ریزی فرایند تولید  ارائه می‌دهد بطوری­ که فرد برنامه‌ریز با استفاده از آن می‌تواند فرایندی با استفاده از رویکرد طبیعی و ذهنی خود در محیط سه ­بعدی محصول تعریف کند.
ایجاد پلتفرم واحد PLM برای مدیریت مالکیت معنوی محصول: همان‌طور که گفته شد V6 تمام بخش‌ها و فرایندهای تجاری سازمان را در یک پلتفرم واحد به هم متصل می‌کند و به‌این‌ترتیب خلاقیت در بخش‌های مختلف مهندسی و ساخت تسریع بخشیده شده و از تکثیر اطلاعات و دانش مشابه جلوگیری می‌شود.
ایجاد فضای همکاری و خلاقیت آنلاین: امروزه تقاضای ساخت جهانی محصولات نیازمند قدرت V6 در محیطی قابل انعطاف است که امکان اتصال و همکاری جهت تصمیم‌گیری تجاری بهینه را در هر مکان و زمانی فراهم می‌کند. V6 دسترسی وب محور به تمام داده‌های تولید شامل منابع، فرایندها و بهترین مجموعه‌ها را فراهم می‌کند که این امر همکاری و نوآوری در زنجیرۀ تأمین جهانی را امکان پذیر می‌کند.
آمادگی برای انجام فرایندهای تجاری در راهکار PLM: با استفاده از فرایندهای تجاری PLM، ساخت و تولید به بخش کاملی از برنامۀ مدیریت تبدیل می‌شود. با استفاده از مدیریت مالکیت معنوی مشترک، جریان کار مخصوص به محصول پیش طراحی و تعریف‌شده و بهترین حالت‌های ممکن اجرا می‌شود.
هزینۀ کمتر مالکیت بازگشت سرمایه
سرمایه‌گذاری: هزینۀ کمتر مالکیت در هر دو مورد فناوری اطلاعات و سطوح کاربر زمانی که V6 توسعه پیدا کرد، به دست می‌آید. V6 با کاهش زمان راه‌اندازی و نصب، نگهداری و مدیریت با سرور و پایگاه دادۀ واحد برای تمام فرایندهای تجاری ساخت و همکاری‌های مرتبط و مشترک، هزینه‌های کمتر برای بخش فناوری اطلاعات سازمان ایجاد می‌کند. همچنین معماری مبتنی بر خدمات V6 یکپارچگی و هماهنگی آسان با سیستم‌های موجود و مدل‌سازی فرایندهای تجاری بدون نیاز به مهارت برنامه‌نویسی را امکان پذیر می‌کند و از مدل تجاری سازگار شده پشتیبانی می‌کند. به‌این‌ترتیب سرمایۀ موردنیاز برای آموزش کاربر به کمترین مقدار خود رسیده و بهره‌وری بهینه حاصل می‌گردد.


فایل‌(های) پیوست شده تصویر (ها)
   



پاسخ




موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بحث علمی آموزش نرم افزار CATIA-V6R2013x dasmeco 5 9,464 05-07-2017، 02:44 PM
آخرین ارسال: tina7719
  بحث علمی آموزش نرم افزار Enovia-V6R2013x dasmeco 2 7,637 02-15-2017، 02:06 PM
آخرین ارسال: dasmeco
  بحث علمی آموزش نرم افزار Simulia.Abaqus-V6R2013x dasmeco 0 895 02-14-2017، 04:07 PM
آخرین ارسال: dasmeco
  بحث علمی آموزش مجموعه نرم‌افزاری 3DPLM.2-V6-R2013x dasmeco 0 567 02-14-2017، 04:04 PM
آخرین ارسال: dasmeco
  بحث علمی آموزش نرم افزار 3DLive-V6R2013x dasmeco 0 732 02-14-2017، 04:01 PM
آخرین ارسال: dasmeco

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان

فیلم های آموزشی مهندسی مکانیک - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

آموزش پنیوماتیک آموزش نرم افزار Fluidsim آموزش ریخته گری با ProCast
آموزش کنترل صنعتی آموزش نرم افزار PDMS آموزش نرم افزار کامسول Comsol
آموزش شکل دادن فلزات آموزش نرم افزار Moldflow آموزش ماشین کاری با EdgeCAM
آموزش طراحی کنترل مقاوم آموزش Working Model آموزش پدیده انتقال در کامسول
آموزش حل معادلات دینامیکی آموزش نرم افزار LogoPress آموزش کنترل فعال با رویکرد فازی
آموزش تحلیل المان محدود آموزش‌های رایگان آموزش ریخته گری با ProCast