04-13-2016، 09:04 AM
منم با علی اقا موافقم . توی صنعت ایران تا اونجایی که من دیدم اکثرا برای مصاحبه وقتی برین یه بخشش کار با کتیا هستش و تسلط در بخش پارت دیزاین و اطلاع از ماژول و بخش های دیگه.
البته نرم افزار های تحلیلی هم به جای خودش دارای اهمیت بالایی هست .
بچه های مکانیک بیشتر روی کتیا تمرکز میکنن هرچند سالید وورک بنظر رایجتر بیاد به دلیل سادگی و افزایش بازدهی اما از ماژول های فراوان کتیا نمیشه به سادگی گذشت.
در دو دیمینشن هم همون اتو کد قابل احترامه ولی خب بنده و دوستام زیاد به کارمون نیومده که سراغش بریم چون توی مکانیک اون کاربرد خیلی خاص رو نداره و بیشتر بحث همون نقشه کشیش بدرد بخوره . باز خودتون میدونید.
البته این فقط نظر من بود.
البته نرم افزار های تحلیلی هم به جای خودش دارای اهمیت بالایی هست .
بچه های مکانیک بیشتر روی کتیا تمرکز میکنن هرچند سالید وورک بنظر رایجتر بیاد به دلیل سادگی و افزایش بازدهی اما از ماژول های فراوان کتیا نمیشه به سادگی گذشت.
در دو دیمینشن هم همون اتو کد قابل احترامه ولی خب بنده و دوستام زیاد به کارمون نیومده که سراغش بریم چون توی مکانیک اون کاربرد خیلی خاص رو نداره و بیشتر بحث همون نقشه کشیش بدرد بخوره . باز خودتون میدونید.
البته این فقط نظر من بود.