فروش پروژه بررسی کامل اجزاء و افزایش قدرت توربین های گازی - نسخهی قابل چاپ +- انجمن تخصصی مهندسین مکانیک (http://forum.semeng.ir) +-- انجمن: فروشگاه ( پروژه ، پایان نامه ،مقاله ،کارآموزی،گزارش کار و ... ) (http://forum.semeng.ir/forum-234.html) +--- انجمن: پروژه های دانشجویی (http://forum.semeng.ir/forum-342.html) +--- موضوع: فروش پروژه بررسی کامل اجزاء و افزایش قدرت توربین های گازی (/thread-2010.html) |
پروژه بررسی کامل اجزاء و افزایش قدرت توربین های گازی - vahid - 02-09-2015 فهرست مطالب فصل اول : کلیات و اجزاء توربین گاز ۱-۱- توربین گاز: ۱-۱-۱- کمپرسور: ۱-۱-۲- سیستم احتراق ۱-۱-۲-۲- نازل سوخت: ۱-۱-۲-۳- جرقه زن: ۱-۱-۲-۴- شعله بین : ۱-۱-۲- ۵ – لوله های مرتبطة شعله: ۱-۱-۲-۶- قطعه انتقال دهندة گاز داغ ۱-۱-۳- توربین گاز: ۱-۲- اجزاء فرعی توربین گاز ۱-۲-۱- اجزاء راهانداز: ۱-۲-۲- جعبه دنده: ۱-۲-۳- کوپلینگ: ۱-۲-۴- کلاچها: ۱-۲-۵- یاتاقانها: ۱-۱- یاتاقان تراست با بار: ۱-۲- یاتاقان تراست بیبار: ۱-۲-۶- اجزاء دیگر: ۱-۳- سیستمهای فرعی توربین گاز ۱-۳-۱- سیستم روغنکاری: ۱-۳-۲- سیستم آب خنک کن ۱-۳-۳- سیستم سوخت توربین های گازی ۱-۳-۴- سیستم هوای خنک کن: ۱-۴- کنترل و حفاظت توربین گاز ۱-۵- مزایا و معایب توربین گاز : مـراجـع فـصـل اول : فصل دوم : سیکل ترمودینامیکی توربین گاز ۲-۱- نگرش کلی بر توربینهای گاز: ۲-۲- مقایسه نیروگاه گازی با نیروگاههای دیگر: ۲-۳- فرآیند توربینهای گاز: ۳-۳- سیکل استاندارد هوایی (براتیون): ۲-۵- نسبت فشار برای حداکثر کار خالص ویژه سیکل نظری: ۲-۶- سیکل عملی براتیون: ۲-۷- راندمان محفظه احتراق: ۲-۸- بازده پلی تروپیک: ۲-۹ـ تعیین معادله راندمان پلی تروپیک ۲-۱۰- نسبت فشار برای حداکثر کار خروجی در سیکل عملی توربین گاز: ۲-۱۱- نسبت فشار برای حداکثر راندمان حرارتی سیکل عملی: مـراجـع فـصـل دوم : فصل سوم : روشهای افزایش قدرت و راندمان توربین گاز ۳-۱- توربین گاز با بازیاب: ۳-۱-۱- توربین گاز همراه با بازیاب حرارتی (مبدل حرارتی): ۳-۱-۲- روش تولید بخار با استفاده از بویلرهای بازیاب: ۳-۲- سیکل توربین گاز با گرمکم مجدد: ۳-۳- توربین گاز با تزریق بخار ۳-۳-۱ـ توربین گاز با تزریق بخار به ورودی توربین گاز ۳-۳-۲- توربین گاز با تزریق بخار به خروجی کمپرسور ۳-۴- توربین گاز با خنککاری ۳-۴-۱- خنککاری میانی ۳-۴-۲- خنککاری بوسیله پاشش آب به ورودی کمپرسور ۳-۴-۳- خنککاری هوای ورودی به توربین بوسیله سیستم ذخیره یخ: ۳-۴-۴- خنک کاری هوای ورودی به کمپرسور به وسیله چیلر تراکمی: ۳-۴-۵- خنک کاری هوای ورودی به کمپرسور به وسیله چیلر جذبی ۳-۵- مقایسهکلی روشهای موجود وانتخاب روشهای مفیدبه منظورافزایش قدرت خروجی ازتوربینگاز: مـراجـع فـصـل سـوم : فصل چهارم : فعالیتهای انجام شده در زمینه سیستم Fog 4ـ۱ـ Mee Industries Inc 4ـ۲ـ Henry Vogt 4ـ۳ـ Premier Industries Ins اجزاء اصلی کولر تبخیری عبارتند از: فصل پنجم : اثرات سرمایش هوای ورودی بر روی اجزای سیستم توربین گاز ۵-۱- تاثیر سرمایش هوا بر روی کمپرسور توربین گاز: ۵-۱-۱- دمای خروجی از کمپرسور: ۵ـ۱ـ۲ـ کار کمپرسور : ۵-۱-۳- نسبت فشار: ۵-۱-۴- شرایط کارکرد: ۵-۱-۵- افت دما در رابطه مافوق صوت : ۵-۲- تاثیر سرمایش هوا بر روی اتاق احتراق: ۵-۳- تاثیر سرمایش هوا بر روی توربین : ۵-۳-۱- دمای خروجی از توربین : ۵-۳-۲- کار خالص توربین : ۵-۴- تاثیر سرمایش بر روی راندمان کلی توربین گاز: ۵-۵- عوارض جانبی و عوامل تاثیر گذار بر تور بین گاز : ۵-۵-۱- تاثیر ارتفاع : ۵-۵-۲- افت فشار ورودی : فصل ششم : روش Fog 6-1- پروژه افزایش قدرت واحد گازی با استفاده از سیستم خنک کننده Fog: 6-2- معیارهای انتخاب برای سیستم های خنک کن ورودی: ۶-۳- خنک کاری پاششی در ورودی توربین گاز: ۶-۴- تولید Fog : 6-4-1- توزیع اندازه ذرات: ۶-۵- ملاحظات خوردگی در کمپرسورهای توربین گاز : ۶-۶- نحوه توزیع Fog فاکتور موثر بر تبخیر: ۶-۷- نازلها، پمپها و سایر تجهیزات: ۶-۸- سیستم کنترل: ۶-۹- مکان نازلها در توربین گازی : ۶-۱۰- کیفیت آب مصرفی: ۶-۱۱- لیست نیازها و موارد نگهداری سیستم Fog توربین گازی: ۶-۱۲- نمودار رطوبت سنجی پاشش ورودی : ۶-۱۳- شرایط محیطی و قابلیت کاربرد پاشش Fog در ورودی: ۶-۱۴- بررسی امکان استفاده از سیستم Fog در نواحی مختلف آب و هوایی: ۶-۱۵- تخمین کل هزینههای سرمایهگذاری نخستینی سیستم Fog: 6-16- مطالعات و آزمایشهای انجام شده: فصل هفتم : فشار ضعیفFog فاگ فشار ضعیف ۷-۱- زمینه اولیه: ۷-۲- Fog فشار قوی: ۷-۳- نحوه قرار گیری نازلها در فاگ فشار ضعیف : ۷-۴- عوامل فیزیکی: ۷-۵- انجام عملی : ۷-۶- نازلهای فاگ فشار ضعیف: ۷-۷- PACT (افزایش قدرت به وسیله تکنولوژی خنک سازی هوای ورودی): ۷-۸- دلایل نصب سیستم خنک کننده در ورودی آن : ۷-۹- کاهش NOx : ۷-۱۰- سیستم فاکینگ PACT : 7-11- مواد و جزئیات دیگر : ۷-۱۲- محاسبه نمونه: ۷-۱۳- دلایل اقتصادی فاگ فشار ضعیف : مـراجـع فـصـل پنـجـم و شـشـم و هـفتـم : ضمائم وپیوستها پیوست(۱) : نمودار مقایسه قطر ذرات آب بر حسب حجم قطرات آب پیوست(۲) : نمودار میزان انتشار Noxدر ازای افزایش درجه حرارت محیط پیوست(۳) : نمودار قدرت بر حسب دما در طول یک شبانه روزپ یوست(۴) : نمودار میزان انتشار CO2 در ازای افزایش درجه حرارت محیط پیوست (۵) : نمای ظاهری یک توربین گاز پیوست (۶) : جدول مقایسه نسبی هر کدام از روشها از نظر هزینه سرمایه گذاری شده پیوست (۷) : نحوه چیدمان نازلهای سیستم در قبل از اتاق فیلتر پیوست ۸ : نمودارهای مقایسه روش فاگ با روشهای دیگر پیوست ۹ : تصویر کلی از یک سیستم پمپ اسکید و اجزائ متعلق به آن پیوست ۱۰ : تصویری از یک فیلتر مدیا پیوست ۱۱ : جدول مقایسه روش فاگ با دیگر روشها از نظر اقتصادی از نظر تغییرات سیستم پیوست ۱۲ : نمودار مقایسه روش فاگ با دیگر روشها از نظر اقتصادی دانلود رایگان 2 فصل اول پایان نامه بررسی کامل اجزاء و افزایش قدرت توربین های گازی [attachment=1511] فرمت : word | حجم : 7mb | صفحات : 280 دانلود نسخه کامل پایان نامه بررسی کامل اجزاء و افزایش قدرت توربین های گازی با لینک مستقیم و قابل ویرایش
این مطلب قیمتگذاری شده است |